وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب سوالات مطرح شده -۲۶-

دوست  همیشگی، آرچر پرسیدند :

سلام 

روز معلم مبارک ! 
وقتی نتایج دور مقدماتی مسابقات آنتالیا را می دیدم یک سوال برایم ایجاد شد. نفرات سوم و چهارم کوالی ریکرو مردان، امتیاز مشابه 689 را کسب کردند و در تعداد امتیاز 10 و X هم برابر بودند. با این حال شرکت کننده ایتالیا بالاتر از شرکت کننده ی کره ای قرار گرفت و کنار امتیاز این دو نفر حروف "DT" نوشته شده است. اگر ممکن است مفهوم این دو حرف را توضیح بدهید. آیا قرعه کشی کرده اند؟  متشکرم.


روز معلم شما هم مبارک ؛)


همانطور که در کتابهای قانون نوشته شده . اگر تیراندازانی در جمع 10 و X  برابر بودند و در X  شماری هم مساوی شدند به صورت رندم  رده بندی می شوند. معنای دقیق  "DT" رو نمی دونم . اما پرسیدم و به محض دریافت جواب توضیحات کامل تری براتون می نویسم 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرچر جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

آرچر شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام
امروز صبح داشتم فکر می کردم شاید معنی DT می شه DOUBLE TIE.... فکر می کنم چون در امتیاز و در X+10 و X مساوی هستند.... حالا ممکنه این نباشه...نمی دونم. منتظر پاسخ شما خواهم بود. متشکرم

سیامک سلیمی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام .
یه نامه زدم فیتا و پرسیدم dt یعنی چی ؟
گفتند :
.
When two archer have same score and middle of ranking , to rank them must count x+10 score if equal count x if equal again computer do random_select or take Disk toss .
DT : Means Disk toss .
اگه دو تیرانداز در وسط جدول بودند و امتیاز برابر بود x+10 رو میشمریم اگه برابر بود x ها و اگه برابر بود کامپیوتر خودش انتخاب میکنه یا سکه میندازیم.
dt به معنای پرتاب سکه یا همون شیر یا خط خودمونه .

ممنون ... لطف کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد