وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

گزارش مسابقات دزفول - با تاخیر


گزارش یکی از سرداوران مسابقه - آقای رازقی 


دانلود کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
رباط کریمی ( مسئول هیئت تیروکمان شه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

با سلام خدمت بزرگواران داوری
در خصوص گزارش داوری که خیلی هم با تاخیر ارائه گردید ذکر چند نکته الزامیست:
1- خوزستان بلحاظ کمیت و کیفیت از نظر داوری جزء 5 استان برتر می باشد و در مسابقات قهرمانی کشور یادواره شهید چمران سال 89 و قهرمانی کشور (دزفول) سال 90 به اثبات رسید. اینکه آمادگی نداشتند و یا از نظر تجربه پایین بوده اند خلاف واقع بود.
2- در مورد نور سالن که حضرات مسئولین مسابقه و شخص محترم آقای نورمحمد بیک تایید نمود که نور به اندازه کافی بوده است. ضمن اینکه در برهه ای از زمان بدلیل شدت نور سالن تقاضای مسدود نمودن پنجره ها را نمودند پس جسارتاً این مورد هم خلاف واقع بود.
3 در مورد فیس ها و پونداژسنج هم که بعهده مسئول برگزاری و نماینده فدراسیون مسئول است ربطی به استان نداشت. ضمن اینکه تایمرها هر 2 از یک مارک بود و هیچ مشکلی هم نداشت اینکه سعی کردید چهره منفی از خوزستان در این گزارش ارائه نمایید را امیدوارم سهواً انجام داده باشید چرا که در قبال گزارشی که به تایید ریاست محترم نرسیده مسئول هستید.
در خاتمه ، برگزاری مسابقات کشوری آنهم در این سطح و بدون بودجه و هزینه لازم کار دشواریست که هیئت استان خوزستان بخوبی از عهده آن برآمدند لذا ضمن انتقاد شدید به گزارش مذکور خواهشمند است نسبت به اصلاح آن وفق مقررات اقدام فرمایید . باتشکر- محمدرضا رباط کریمی

سلام
1- از این که وبلاگ رو مطالعه می فرمائید سپاسگزارم
2- تمامی نظرات شما محترم است و از اینکه نسبت به استان با حساسیت برخورد می کنید باز هم سپاسگزارم .
3-همچنین گزارش فوق دلیل بر این نیست که از استانی چهره منفی ساخته شود . امیدوارم این فرهنگ غلط از بین برود .
4- همانطور که خودتان هم فرمودید فیس و پنداژسنج هم که با کمیته برگزاری بود مورد انتقاد بود بنابراین گزارش فوق عاری از هرگونه دشمنی نوشته شده و فقط به قصد مطرح نمودن مشکلات و بررسی آنها نوشته شده .
5- تایمر ها واقعا مشکل ساز بودند و اینکه غیر منطقی به مسائل نگاه شود و حساسیت روی استان باعث شود واقعت ها را نبینید به نظر من اشتباه است .
6- گزارش مسابقات از طرف اینجانب برای سرپرست فدراسیون نوشته شد و ضمنا مشکل فیس و پنداژ سنج به کمک ایشان برطرف گردید .

شهریاری دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

با سلام ب عرض همه دوستان برسانم که در همه مسابقات مشکلاتی هست اگر راجبه آن در وبلاگ داوری گفته می شود دلیل بر این نیست که تمام مشکلات از جانب میزبان بوده است .این مشکلات گفته می شود تا از تجربیات دوستان استفاده شود و با همفکری دیگر شاهد این مشکلات نباشیم .من از کلیه استانهایی که جرات میکنن و میزبان مسابقات میشوند تشکر میکنم ...به امید روزی که بتوانیم با کمترین نقص مسابقات را برگزار کنیم .

آرچر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
روز معلم مبارک !
وقتی نتایج دور مقدماتی مسابقات آنتالیا را می دیدم یک سوال برایم ایجاد شد. نفرات سوم و چهارم کوالی ریکرو مردان، امتیاز مشابه 689 را کسب کردند و در تعداد امتیاز 10 و X هم برابر بودند. با این حال شرکت کننده ایتالیا بالاتر از شرکت کننده ی کره ای قرار گرفت و کنار امتیاز این دو نفر حروف "DT" نوشته شده است. اگر ممکن است مفهوم این دو حرف را توضیح بدهید. آیا قرعه کشی کرده اند؟ متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد