وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

set -system محبوبه شهریاری

ست سیستم :

بعــد از دور مقــدماتی و با توجه به مشخص شدن رتبه تیــراندازان ،در جدول حذفــی  با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در مسابقات خارج از سالن فقط در بخش ریکرو دور حذفی بصورت ست سیستم یرگزار می گردد.

در مسابقات داخل سالن در دو بخش ریکرو و کامپوند دور حذفی به صورت ست سیستم برگزار می شود .

مسابقات در 5 ست ،3 تیر برگزار می شود زمان در هر ست 2 دقیقه ( 120ثانیه ) می باشد .

××× در ادامه مطلب×××

امتیاز دهی در بخش حذفی ( ست سیستم):

برنده :( 2 امتیاز )

مساوی هر دو ورزشکار :( 1 امتیاز)

بازنده :( 0 )

اگر تیراندازی در ، ست 3  به امتیاز 6 برسد برنده اعلام میشود.ودر غیر این صورت مسابقه ادامه پیدا می کند تا ست 5 که در آن شرایط در بعضی مواقع ورزشکار برنده امتیاز  7 را کسب می کند.                                    در صورت مساوی در ست 5 که امتیاز هر دو ورزشکار 5-5 میباشد هر دو ورزشکار با shoot off  بزنند که در این مرحله هر دو ورزشکار روی خط تیراندازی قرار میگیرند و یک تیر پرتاب میکنند در این مرحله زمان 40 ثانیه برای هر دو  زمان گرفته میشود و همزمان با هم پرتاب میکنند.
توجه : پس از اعلام مساوی بودن از سمت داور خط هر دو ورزشکار با دستور 
DOS روی خط shooting قرار میگیرند و آماده پرتاپ میشوند.                                                                                                            در دور حذفی به صورت ست سیتم از سال 2010میلادی در تورنمنت های جهانی برگزار میشود.

 

نظرات 33 + ارسال نظر
آرچر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام
دستتان درد نکنه خانم شهریاری. ولی من هنوز هم باور نمی کنم که تیری از فاصله ی 50 متری بانسر شود و در محدوده سه متر جلوی پای تیرانداز بیفتد. خانم رسولی این قضیه را حتما به اطلاع ایشان برسانید.

مهسا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

با تشکر از شما و خانم شهریاری

مهسا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

با تشکر از شما و خانم شهریاری

آر...چر یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
پس من اینجا اشتباه گفتم که تیر از 50 متری بانسر شده... درواقع تیر ریباند شده و متاسفم که هیچ کس اشتباهم را نگفت

کماندار دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام خانم شهریاری و غزاله عزیز با توجه به اخرین مسابقه که برگزار شد ایا وقتش نرسیده که از تقلب یه جورایی جلوگیری کنین ؟؟یا زمانی که تقلب یک کماندار بی وجدان ثابت شده نباید برخورد قانونی بشه؟ ایا این کار برای اعتماد به تیم داوری و عملکرد بهتر ورزشکاران در مسابقات لازم نیست؟؟؟؟؟؟ خواهش میکنم جلوی این بی انظباطی ها رو بگیرید

محافظ چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

جناب آرچر اول خوب فکر کن بعد حرف بزن این چه جور حرف زدن با یک بانوی قهرمانه ،ایشون برای ما یک غنیمت هستند




ر

نوید سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

خانم شهریاری خسته نباشی.من با این ست سیستم و فیتا راند کلافه شدم خیلی دوست داشتم یاد بگیرم فکر می کردم مثل تیر گمون خودمونه.خیلی سخته بیخودی نیست که همه میرن طرف فوتبال.خیلی هم پر خرجه................!!""!!!!!!!

عارف چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

من هم موافقم این ورزش تو خون ما ایرونی هاست اما چه فایده باین هزینه ها آدم سکته میکنه بقول شاعر.....که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

محبوبه شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ب.ظ

لازم دانستم سال نو را خدمت شما تبریک بگویم،سایه عالی مستدام.

شما بزرگوارید ... عید شما هم مبارک

کاتب پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ب.ظ

خیلی عالی است دست شما درد نکنه.

نرگس پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ

خانم شهریاری شما که زحمت کشیدیر،آیا امکان این وجود ندارد که این ست سیستم وفیتاراند را با نمودار نمایش بدهید که قابل فهم تر باشد.دست شما رو میبوسم.خیلی دوستتون دارم استاد.

نرگس یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ

عزیز دلم یادتون باشه جواب سوالم را ندادی حتما سوال بی مورد بوده ببخشید.سرت سلامت...

میبخشید اما فکر میکنم.یهمنظورتون رو متوجه نشدم.. دقیقا بفرمائید چی مدنظرتان هست تا من سعی جنم پیداش کنم

Narjes پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

Bebakhshid man eshtebah kardam.

zohreh پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ق.ظ

در شب های قدر براتون دعا میکنم استاد.برای من که خیلی عزیزید خداوند سلامتی به شما وخانواده بدهد.

عزیزی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ

عیدتان مبارک.با تشکر از زحمات شما

الموتی دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ب.ظ

میخواستم بدونم کمان آقایون با خانمها جه فرقی داره اگر فرق نداره مسابقاتشون جه فرقی داره؟ خیلی ممنون .نمیدونستم از کی بپرسم خخانم شهریاری........

مهسا جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

عرض ارب واحترام خدمت استاد عزیز و نازنینم خانم شهریاری،همیشه بیادتون هستم.

م.ت سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

از صاحب نظران محترم تقاضا می شود نوشته های خود را یک بار چک کنند تا این همه اشتباه دیکته ای بوجود نیاید این را حتما نمایش دهید تا مورد توجه قرار گیرد.ممنون

محمودی دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:32 ب.ظ

من امروز صبح 22222 مین بازدید کننده وبلاگ شما بودم.آنرا به فال نیک میگیرم وآرزویی خوشبختی برای خودم وشما را دارم.در اینچهءون موفق باشید.

امیدوارم برای شما و ما خوش یمن باشه ;)

old referee شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

وظیفه خویش دانستم که از زحمات شما در مسابقات اخیرقدردانی کنم .سلامت باشید.

محمودی چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ

موفقیت کمانداران مرهون زحمات تمام دست اندرکاران است همانگونه که گفته بودم فال نیک من به حقیقت پیوست کسب نشانهای رنگین را در بازیهای آسیایی را به شما دوست عزیز و همکارانت تبریک میگویم.

از لطف شما سپاسگزارم .

دوستان جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

از اینکه سعه صدر به خرج دادید و نظرات ما را مورد توجه قرار دادید از شما تشکر میکنیم مپل گل شاداب باشید .

کنجکاو چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ب.ظ

از نظر لغوی DOS به چه معناست وریشه آن چیست؟

آرچر چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ

ممنون

م

محبوبه دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ب.ظ

سال جدید مبارک استاد.

بهره یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ب.ظ

آرزوی پیشرفت وارتقا مقام در جهتخدمت بیششتر را دارم.

سادات پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

خیلی خوب تیراندازی پیشرفت میکنه!!!!!!!!!

کوهسار چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:58 ب.ظ

خسته نباشید.

مشتاق جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:35 ب.ظ

موفقیت کمانداران پاراالمپیک بویژه خانم نعمتی را به شما مربی محترم تبریک عرض می نمایم.

نوید چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 04:58 ب.ظ

خسته نباشی خداقوت

محبوبه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:32 ب.ظ

بهار دلکش رسید و ....
با تشکر از زحمات شما سال نو را به شما تبریک عرض میکنم وآرزوی شادی برای شما و خانواده

با معرفت چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:05 ب.ظ

یه سلامی و خسته نباشید خدمت خانم شهریاری و یه درود هم به خودم که با معرفت هستم و یاد شما. پاینده باشی

Sadaf سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:05 ب.ظ

با سلام،درود بر شما وتبریک برای دستاورد های جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد