وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب

خانم کاشانی نیا : سلام 
خانم رسولی من دیگه دارم کلافه می شم.
فکر کنم "به زودی در صورت امکان" می شه "امروز برو فردا نیا"
لطفا جواب هایم را چک کنید وگرنه از داوری و هرچی مربوط به داوریه بیزار شوم!

*چه خشن !! این چند روز درگیر سمینار مربیگری و امتحانات بودم . جوابها براتون ارسال شد 


*تیرانداز عزیز ممنون از اینکه در مورد فیلتر شدن 4share گفتی . قبلا هم بهم گفتند . لطفا در صورت اطلاع از یک سایت آپلود فایل ، آدرس رو به من بدین تا بتونم برای آپلود از اون استفاده کنم .با  megaupload و Rapidshare مشکل دارم 


* زری خانم : آدرس ایمیلتون رو بدین تا براتون ایمیل کنم 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد