وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

مجله شماره 4 - دی ماه 1390

این شماره شامل مطالب بسیار مهم و ضروری است 

لطفا حتما آنرا مطالعه بفرمائید  

با عرض پوزش از خانم متقی کاشانی به دلیل ثبت نمره اشتباه . مجله با ورژن تصحیح شده در وبلاگ قرار گرفته است


دانلود مجله 4 داوری

نظرات 5 + ارسال نظر
سیامک چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

مرسی از زحمات شما

کاشانی نیا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام
بازهم مزاحم همیشگی در خدمت شما است.
چند تا زحمت داشتم برای شما! اول اینکه اون دفعه نشد مجله را دانلود کنم می شه ایمیل کنید لطفا. اگر هم نشد می رم وب فدراسیون.باتشکر
دوم هم اینکه آیا داور می تواند بر اساس قوانین اگر بازیکنی کمانش را پشت خط آتش کشید و به اخطارش توجهی نشد بازیکن را از مسابقه محروم کنه؟ می شه شماره ی قانون را به من بگید؟ این خیلی مهمه چون دارم یک سری مطلب جدید در مورد قوانین اولیه مسابقه که تیراندازها باید بدانند می نویسم و با اجازه ی شما از مطلب مجله ی شماره ی 2 داوری که اردیبهشت 90 در سایت فدراسیون بود البته با ذکر منبع و نام شما استفاده کردم. باز هم با تشکر زیاده عرضی نیست!

behzad foladvand چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

با سلام ممنونم برام ارسال کنید

علیرضا مالکی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

مرسی ممنون میشم
ali_str572@yahoo.com
با تشکر از شما در امر داوری و کمک رسانی

زهره چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

ابتدا جا دارد که از شما تشکر کنم و2سوال از شما دارم که اگه جواب بدید ممنون میشم در مورد سوال3.1 اگر تیرانداز تعدادی میس داشت برای وی امتیاز صفر در نظر گرفته میشود؟ واین رو هم ایا باید مد نظر داشته باشیم که سوراخهای در منطقه صفر ممکن است مربوط به تیرانداز دیگری باشد چون فیس ها کنار هم هستند وسوال دیگه در مورد سوال3.2 اگر این اتفاق در حین کوالی اتفاق بیفتد چه باید کرد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد