وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب به نظرات

سلام 
من یک وبلاک راه اندازی کردم که عمده ی مطالبش در مورد تیراندازی است. یک تست داوری 2011 از سایت ورد آرچری دانلود کردم و سوال اول تست را ترجمه و دنبال جواب هایش هستم....ولی خیلی سخته و چشام داره درمی آید!!! و تا حالا فقط از 14 سوال 6 تا رو جواب دادم که نمی دونم درسته یا نه؟ اگر تمام شد و نتوانستم جواب همه ی سوالات را پیدا کنم می توانم روی کمک شما و رئیس محترم کمیته داوران حساب کنم یا نه؟ 
در ضمن باید بگم که من بی اجازه ی شما وبلاکتون را لینک کردم ! اگر مشکلی دارید حذفش کنم. ببخشید!!! موفق باشید. می شه ایمیل بزنید!!!

خانم یا آقای کاشانی نیا . خوشحالم که در مورد قوانین داوری اینقدر پیگیر هستید . فکر می کنم که تا به حال در قسمت داوری با شما آشنا نشدم . اگر بیشتر از سابقه کاریتون بگید ممنون می شم . 
این تستی که در موردش صحبت کردید دقیقا نمی دونم که چیه .. اگر فایلش رو برام بفرستید مطمئنا بیشتر می تونم کمکتون کنم . و البته می تونید جوابهای خودتون هم بفرستید تا باهم چک کنیم . من از تمام داور ها خواستم که اگر مطلبی دارند برای به اشتراک گذاشتن با بقیه داور ها در اختیار کمیته داوران قرار بدهند که البته با اسم خودشون در سایت یا مجله داوران قرار داده می شه و هم یه سابقه کاری براشون محسوب می شه . 
در مورد لینک کردن وبلاگ هم نه تنها اششکالی نداره بلکه از شما سپاسگزارم 
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی اسکندری چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
خسته نباشی خانم رسولی
لطفا درباره کارتهای زرد و قرمز توضیح بدید
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد