وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

داستانی متفاوت از داوری - خانم نسرین قشقایی


دغدغه های داوری از زاویه ای متفاوت از خانم نسرین قشقایی .


برای دیدن فایل دانلود کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
نینجای چلمبه پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام

هی می گم این پسر هد بندیه کیه؟ بعد از کلی فکر کردن اسم رفیقش یادم امد که ساسوکه اوچیووا بود. بعد رفتم سرچ کردم دیدم اسمش ناروتو اوزوماکیه . این کمیک استریپ توسط ماساشی کیشیموتو تدوین شده و بین بچه های ایرانی کلی طرفدار داره. حتی وبلاگ هم دارند. بگذریم از کسانی که کمیک های ژاپنی را که به انگلیسی ترجمه شده به فارسی برمی گردانند و در وبلاگ هایشان منتشر می کنند. اسم خود کمیک استریپ ماجراهای ناروتو است که همانطور که گفتم خیلی خیلی محبوبه. جا داشت نویسنده حداقل یه اسمی از اقای کیشیموتو می بردند. اینکه ماجرا چیه؟ البته اگه کنجکاو شده باشید می تونید در منبع همیشگی اطلاعات ویکی پدیا ببینید. شاید خوشتون امد و پای ثابت ماجراهای ناروتو شدید. خیلی صحبت اضافه کردم . می خواستم در مورد اصل مطلب هم صحبت کنم ولی می ترسم کار به جاهای باریک بکشه چون شما هیچ مدله در نهایت زیر بار هیچ چیزی نمی روید. با تشکر .

دوست عزیزم
شما همیشه لطفتون شامل حال تیم ما میشه
من به داستان های ژاپنی علاقه ای ندارم . طراح هم خانوم قشقایی هستند . البته ممنونم از اینکه اینقدر پیگیر هستید و مسلما خانم قشقایی هم نظر شما رو مطالعه می کنند .

ن.چ. پر حرف شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام

خواهش می کنم باز هم خواستید لطفم را شامل حال تیمتان خواهم کرد. فقط خواستم این مطلب را هم اضافه کنم (یعنی لازم دیدم که اضافه کنم ) که یه بنده خدایی همچین هم هر چی بهش بگی با سعه صدر و زیر سبیلی (حداقل اینجوری که خودش گفته) رد نمی کند. ما که غیر از احترام هیچ کاری نکردیم همچین نگاهمان می کرد گویی حقش را جایی ضایع کردیم. (شاید هم کرده ام و نمی دانم و اون مدل داوری حقم بوده!) در هر صورت نه اینکه همه داورها بد باشند. خدا پدر داور خوب را که عدالت را رعایت می کنه مورد رحمت ازلی ابدی قرار بدهد. داوری هم که داوری را وسیله تسویه حساب با دیگران می داند به راه راست هدایت کند. خدا بنده را هم هدایت کنه که دیگه لطفم را شامل حالت شما و تیمتان نکنم.

ادبیات شما برای نظر نوشتن در یک وبلاگ تخصصی مناسب نیست .

متاسفم که بعضی وقتها جایگاه و حدود اختیارات و حقوقمون رو نمیدونیم .
بهتر نیست شما در زمین مسابقه به اندازه ی یک ورزشکار ، ببینید، بشنوید و رفتار کنید ؟
من نمیدونم شما از داوری چقدر اطلاعات دارید . اما امیدوارم از این به بعد شاهد رفتار مناسبی از سوی شما باشیم .
با سپاس

م.م.چشمه زنگی سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ق.ظ

با سپاس از داستان زیباتون خیلی خوب یود اما چه فایده کسی درک نمیکنه

نسرین قشقایی سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ

نینجای عزیز؛
ممنون بابت توضیحاتت. بله تصاویر بصورت انتخابی از مجموعه مانگای ناراتو گلچین شده بود و بسته به مطلب در قالب چیدمان جدیدی برای بیان داستانی جدید ارائه شده بود.
در واقع دلیل استفاده از تصاویر، تلطیف کردن موضوع بیان شده بود. کلا این داستان شرح سریع تجربیات داوری خودم بود و البته بدور از کدورت و سایر عناوین
امیدوارم تونسته باشم مطلب مورد نظرم رو انتقال بدم.

کماندار پارسی پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ب.ظ

چلمبه ی عزیزم

به نظرتون این اسم کمی تخریب شخصیت برای خودتون نمیاره ؟
به نظرم کسی که اسم مستعارشو یه اسم با ارزش میذاره که شخصیتشو ببره بالا " چلمبه " به نظرتون فحش نیست؟؟؟

تیرانداز سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

خانم قشقایی توی علم داوری یه دونست.البته قطعا جاداره تا به خانم رسولی برسن.
ولی من به شخصه به قضاوت ایشون ایمان دارم...
منم شاهد رفتارهای خیلی بد سره زمین هستم،متاسفانه جو تیراندازی خیلی بد شده و بی حرمتی زیاد شده. کجان تیراندازای قدیمی و اون همه احترام و دوستی

سیامک شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

خانم قشقایی عزیز :
جانا چه قشنگ حرف دل ما رو زدی .
همونطور که همه میدونند خانم رسولی عزیز حق زیادی به گردن همه داوران ایران دارند و کسی نیست که زحمات ایشون و حمایتهاشون از داوران رو بتونه انکار کنه .
ای کاش میشد یک بار ، حتی یکبار هم که شده فدراسیون داوران رو جمع میکرد و فقط یه خسته نباشید بهشون میگفت .
کی زحماتشون در مسابقات آسیایی رو دید بغیر از خانم رسولی و آخر سر هم ...
اما ما داوران ( البته اگه این حقیر لیاقتش رو داشته باشم ) به این داستانها عادت داریم و همون لحظاتی که پابه پای هم یک مسابقه رو به انتها میرسونیم رو با تمام زحماتش در فولدر خاطرات خوبمون ذخیره میکنیم کافیه .
داور خسته نباشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد