وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

تکمیل بانک اطلاعات داوران

با سلام و احترام

        به استحضار می رساند این کمیته در جهت تکمیل بانک اطلاعاتی خود در نظر دارد تا مشخصات داورانی که در هر استان فعالیت می نمایند را از استانها جمع آوری نماید. لذا خواهشمند است نسبت به تکمیل فرم بانک اطلاعات داوران و ارسال آن از طریق پست الکترونیکی cllic.archery@yahoo.com اقدامات لازم را مبذول فرمائید.



برای مشاهده فرم مذکور اینجا کلیک نمائید.

پاسخ به سوالات مطرح شده -59-

آقای مالکی پرسیدند:

سلام خانم رسولی
لطفا درباره دوپینگ و طریقه انتخاب تیرانداز مشکوک به دوپینگ رو توضیح بدین به چه شکل خواهد بود .مواد مصرف ممنوعه برای تیراندازی با کمان چی هستند
ممنون از لطفتون



در رشته تیراندازی با کمان هیچ تیراندازی رد به عنوان تیرانداز مشکوک نمیشناسند و تا بحال فقط یک نمونه از تمام نتایج آزمایشات دوپینگ مثبت بوده است .

در تمام مسابقات جهانی از نفر / تیم اول مسابقه آزمایش دوپینگ انجام میشه .

موارد ممنوعه اسامی تخصصی خودشون دارند که لیست داروهای ممنوعه رو می تونید هر سال از سایت فدراسیون جهانی مطالعه کنید . اما معروف ترین موادی که برای تیراندازی با کمان به عنوان مواد ممنوعه به حساب میاد مواد آرام بخش و بالابرنده های تمرکز هستند ( الکل - بتا بلاکرها مثل پروپانولو زاناکس - مسکن ها و ... از این دسته مواد هستند ) 


کتاب 6 قوانین تیراندازی با کمان - آنتی دوپینگ


لیست مواد ممنوعه سال 2014 



پاسخ به سوالات مطرح شده -58-

نرگس خانم گفتند :

خانم شهریاری شما که زحمت کشیدیر،آیا امکان این وجود ندارد که این ست سیستم وفیتاراند را با نمودار نمایش بدهید که قابل فهم تر باشد.




نرگس خانم عزیز باسلام


جدول زیر رو  دانلود بفرمایید


دانلود کنید