وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

پایان مسابقات لیگ

 

 

مسابقات لیگ کشوری تموم شد .. با همه لحظات خوب و بدش ... از همه داورانی که تواین چندماه با همه سختی ها ساختند و در اجرای مسابقه کمکمون کردند ساسگزارم

نظرات 5 + ارسال نظر
حسینی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام . خسته نباشید . میدونم چه فشاری را تحمل کردید . برایتان روزگار شاد و آرامی آرزو می کنم .
به همه داوران و تیرانداز لیگ هم خسته نباشید می گم .
امیدوارم همیشه شاهد موفقیت این رشته در کشور باشیم .

سپاسگزارم

s.taslimi چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ق.ظ http://esarchery.blogfa.com

با سلام خدمت سرکار خانم رسولی
من به نوبه خودم و از طرف بچه های فولاد ماهان از زحمات تمامی داوران به خصوص جنابعالی و سرکار خانم شهریاری که زحمت زیادی در طول این مسابقات کشیدید، تشکر میکنم.

سپاسگزارم

کماندار ناشی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام خانم رسولی عزیز از مسابقات 70 متر خارج سالن منطقه 1 خبردارید کی برگزار میشه؟

سلام . متاسفانه خبر ندارم

کماندار ناشی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام خانم رسولی امتیازات لیگ و رکورد بازیکنان در ریکرو رو میشه به من بگید چنده؟جدول امتیازات رو میتونید بزارید تو سایت؟

سلام . نتایج لیگ رو از وبلاگ دانلود کنید

کماندار ناشی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام ما جدول امتیازات رو میخوایم

جدول ها رو برای دانلود براتون روی وبلاگ قرار دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد