وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

پاسخ به سوالات مطرح شده

خانم رسولی در خصوص نظرتون در باره عدم تعلیق فدراسیون خواستم بگم شماها که بلدین چرا زودتر حرف نمیزنین مطمئنا به سایتهای مختلف سر میزنین پس اگه چیزی میدونین زودتر بگید نه اینکه یه کشور به هم بریزه بعد از کلی حرف و حدیث پاشید بگید این جوری نیست این جوریه تازه اخرش هم میگید کمی فکر کنید ما فکر کردن بلدیم شما دارو بین المللی هستین !!!ما که فقط تیر میزنیم از کجا بفهمیم مخصوصا وقتی خود صفائی میگه تعلیقیم پس نه ایشون ادم نادونی هست که الکی حرفی بزنه نه ما اطلاعات بین المللی داریم این وظیفه شماست که این طور مواقع زود اطلاع رسانی کنید 

 

دوست عزیز من در وبلاگ دزآرچری هم خدمتتوتن توضیح دادم که من اصلا درجریان اتفاقاتی که باعث شده بود دوباره این حرفها زده بشه نبودم ... این موضوع رو در مصاحبه ی تلویزیونی شنیدم و همون موقع اعلام کردم که این فکر اشتباهه ... مسلما اگر زودتر هم متوجه می شدم این اتفاق زودتر می افتاد . ..  

(جالبه که همین اطلاع رسانی که کاملا بی طرف بوده و فقط اتفاق رو شرح دادم با عکس العمل شدید بعضی از دوستان همراه شده که شاید دوست نداشتند این موضوع رو کسی بدونه و می خواستند با همین وسیله حاشیه های رشته ی تیراندازی با کمان رو بیشتر کنند ... فقط دوست  دارم بدونین که من نه با کسی دشمنی دارم نه در باند گروهی هستم .. من یک کماندار هستم که بیشتر از افراد ، آینده ی رشته ای که در اون 8 ساله زحمت کشیدم  برام مهمه ... و همینطور بزرگانی که منو با این رشته آشنا کردند و حمایتم کردند که بتونم در اون رشد کنم برام بسیار محترم هستند و مهمتر از همه اینها این مساله هست که " من می دونم از کجا اومدم و با کمک چه کسانی به اینجا رسیدم")

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد