وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

گروه ناظران مسابقه


 در مسابقات بین المللی یک گروه ناظران داوری و یا ناظران مسابقه وجود دارد که فقط گروهی از افرادی هستند که در سمینار داوری شرکت کرده اند . زمانی که این سمینارها همزمان با برگزاری مسابقه ای است . از داوران می خواهند تا در کنار زمین مسابقه به بازدید از زمین بپردازند و ایرادهایی که وجود دارد را پیدا کنند و در پایان مسابقه با آن گروه در مورد این موضوعات جلسه ای گذاشته می شود . 


امروز این پیشنهاد که می توان برای کارورزان این امکان را بوجود آورد  از سوی دبیر فدراسیون مطرح گردید که جای تقدیر و تشکر دارد .

اگر از داوران عزیز افرادی تمایل دارند تا به این صورت در زمین (کنار زمین ) حضور داشته باشند و در صورت نیاز به عنوان  داوطلب همکاری نماید ، لطفا اسم و شماره تلفن خود را در قسمت پیغام ها  نوشته تا در صورت امکان از آنها دعوت شود . 

ضمنا این گروه کاملا به صورت داوطلبانه شرکت می کنند و متاسفانه قادر نیستیم  امکاناتی مانند اسکان ، غذا و ... را برای آنان فراهم کنیم . که البته  امیدوارم که به زودی این امکان نیز فراهم گردد . 

تولید فیس های جدید مسابقات داخل سالن

همانطور که قبلا هم در این وبلاگ مطرح شد . به دلیل اشتباهات زیادی که در نمره دهی 10 و 9 فیس های داخل سالن برای قسمت های ریکرو و کامپوند رخ می داد . فدراسیون جهانی اقدام به طراحی فیس های جدید کرد که برای دو رشته متفاوت می شد و برای تیراندازان و داوران اشتباهات گذشته بوجود نمی آمد . 

چند روز پیش متوجه شدم که فیس های جدید داخل سالن در کشور تولید شده ... خیلی خوشحال شدم از این اقدام .. بسیار به موقع اقدام به تولید این فیس ها کردند که جا داره از این حرکت قدردانی بشه ... 

توصیه می کنم حتما از این فیس ها تهیه کنید . 

این یک تبلیغ نیست و فقط جنبه ی اطلاع رسانی داره این فیس ها در سطح کشور  توزیع بشه 


شماره ای که روی فیس ها نوشته شده بود : 09199512787