وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب سوالات مطرح شده -۲۸-

دوباره سلام
و .... یک سوال دیگه
در مورد فیس های سه تایی مثلثی.... اگر اشتباه نکنم فیس شماره ی یک پایین
چپ، فیس شماره ی دو بالا وسط و فیس شماره ی سه، پایین راست قرار دارد
سوال اول اینکه
آیا می شه اول فیس 2 را زد یا اینجا هم چون فیس ها شماره داره باید حتما
اول یک را بزنی و بعد دو و بعد فیس سه.... دومین سوال هم اینکه
در شوت آف فکر می کنم باید فیس دوم را که بالا وسط قرار داره هدف بگیرند.
آیا درسته یا نه؟
 

در باره این فیس ها شوت آف روی فیس تکی بالایی زده می شود . و باز هم ترتیب تیراندازی به تیرانداز بستگی دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
vakari جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

درود بر شما خانم رسولی.
جواب سوال من درباره مسابقه مازندران داده نشد.
البته خودم میدونم.میخوام برای خودم اتمام حجت شده باشه.

ارچر سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
تصمیم دارم یک مقاله در مورد 3D ارچری بنویسم. در مورد قوانین می توانید کمکی بکنید؟ می خواهم چند قانون این ماده را ضمیمه مقاله کنم... البته قوانین را خودم می نویسم و برای تصحیح ارائه می دم. گرچه می دانم سرتان خیلی شلوغه، ولی امیدوارم این لطف را در حق من و خواننده های وبم بکنید. متشکرم

شما بنویسید .. من هم با اطلاعات ناقص ام کمک می کنم .. با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد