وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

سمینار داوری

تاریخ کلاسها به دلیل تداخل با روز آزادسازی خرمشهر و به دلیل درخواست مسئولین هیئت ها جا بجا خواهد شد . افراد ثبت نام شده منتظر تماس از سوی فدراسیون باشند . تا از زمان و مکان و شهر برگزاری سمینار مطلع شوند . 

سپاسگزارم 

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا مالکی چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام
نبودین چند وقته سوال طرح کنید دلم تنگ شده بود
سوالات قشنگی بود مرسی

آرچر جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام
شرمنده من این چند روز خیلی مزاحم اوقات شما شدم... یک سوال دوباره...
یک فیلم تیراندازی مربوط به مسابقات داخل سالن فرانسه دیدم. در این مسابقات و در دیدارهای فینال، وقتی تیرانداز اول مثلا فیس بالا را هدف می گیره، تیرانداز دوم هم همان فیس را نشانه می گیره و تیر می زند. در حالیکه من خودم عادت دارم اول فیس وسط را می زنم و بعد فیس بالا و بعد فیس پایین. می خواهم بدانم آیا قانونی وجود دارد که وقتی تیراندازی که اول تیر می زند مثلا فیس بالا را نشانه می گیرد، تیرانداز دوم هم باید همان فیس را نشانه بگیره و یا نه اجباری نیست، می تواند مثل من فیس وسط را اول بزند.
متشکرم

بهزاد فولادوند جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

با تشکر از کمیته محترم داوران.

حسینی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید . استاد عزیز لطفا بیشتر از اینها ما را منتظر نذارید. خواهش می کنم مکان سمینار را تغییر ندهید . لطفا در تهران برگزار شود . یه کوچولو به فکر شاگردتون باشید. ممنون

شوهانی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ http://alirezashohani@yahoo.com

باسلام اگه کلاسها تهران باشه بهتره چون سر راسترین مسیر برا همه استانهاست وبراهمه تقریبا راحته. ممنون

رضا هموله محمدی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://misarchery.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
از راهنمایی و برز آوری اطلاعات داوران کمال تشکر از کمیته محترم داوران دارم.
ممنون.
راستی لطفا اسم فامیل منو در لیست داوران حضور داشته در مسابقه قهرمانی کشور دزفول 18 متر اشتباه نوشتید لطفا تصحیح کنید. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد