وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب سوالات مطرح شده -27-

آرچر پرسیدند :
سلام 
ک سوال دوباره... 
یک فیلم تیراندازی مربوط به مسابقات داخل سالن فرانسه دیدم. در این مسابقات و در دیدارهای فینال، وقتی تیرانداز اول مثلا فیس بالا را هدف می گیره، تیرانداز دوم هم همان فیس را نشانه می گیره و تیر می زند. در حالیکه من خودم عادت دارم اول فیس وسط را می زنم و بعد فیس بالا و بعد فیس پایین. می خواهم بدانم آیا قانونی وجود دارد که وقتی تیراندازی که اول تیر می زند مثلا فیس بالا را نشانه می گیرد، تیرانداز دوم هم باید همان فیس را نشانه بگیره و یا  نه اجباری نیست، می تواند مثل من فیس وسط را اول بزند. 
متشکرم

هیچ جایی چنین موضوعی ذکر نشده .. و انتخاب ترتیب تیراندازی روی فیس های سه تایی کاملا دست تیرانداز است .. دو حالت می تونه باشه .. یا تصادفی دو تپیر اندزا از یک تکنینک استفاده کردند و یا به دلیل پخش تلویزیونی از تیراندازا خواسته شده 

سمینار داوری

تاریخ کلاسها به دلیل تداخل با روز آزادسازی خرمشهر و به دلیل درخواست مسئولین هیئت ها جا بجا خواهد شد . افراد ثبت نام شده منتظر تماس از سوی فدراسیون باشند . تا از زمان و مکان و شهر برگزاری سمینار مطلع شوند . 

سپاسگزارم 

مساوی شدن - پرسش و پاسخ به همراه تصحیح - سمیه کاشانی نیا

مجموعه سوالات بسیار بسیار مفید که توسط خانم سمیه کاشانی نیا جمع آوری شده و با کمی تصحیح برای دانلود در اختیار شما قرار داده می شود . 

از این دارو ارزنده بی نهایت سپاسگزارم . 


دانلود 


جواب سوالات مطرح شده -26-2

آقای سیامک سلیمی گفتند : 

سلام . 

یه نامه زدم فیتا و پرسیدم  dt  یعنی چی ؟ 
گفتند : 
.
When two archer have same score  and middle of ranking , to rank them must count  x+10 score  if   equal count x if equal again  computer do random_select  or take Disk toss .
DT : Means   Disk toss .
اگه دو تیرانداز در وسط جدول بودند و امتیاز برابر بود x+10  رو میشمریم اگه برابر بود  x  ها و اگه برابر بود کامپیوتر خودش انتخاب میکنه یا سکه میندازیم. 
dt  به معنای پرتاب سکه یا همون شیر یا خط خودمونه .



سپاسگزارم ...

عوض شدن مربی ها

 

دوستان عزیز و محترم . من به هیچ عنوان در مورد روند عوض شدن   

مربی ها اطلاعی ندارم و این وبلاگ فقط مربوط به

مطالب و مباحث داوران است. لطفا بحث ، تحلیل و هرمطلب مربوط به این اتفاق رو از طریق سایت های دیگه پیگیری کنید .   

 

با سپاس فراوان

جواب سوالات مطرح شده -۲۶-

دوست  همیشگی، آرچر پرسیدند :

سلام 

روز معلم مبارک ! 
وقتی نتایج دور مقدماتی مسابقات آنتالیا را می دیدم یک سوال برایم ایجاد شد. نفرات سوم و چهارم کوالی ریکرو مردان، امتیاز مشابه 689 را کسب کردند و در تعداد امتیاز 10 و X هم برابر بودند. با این حال شرکت کننده ایتالیا بالاتر از شرکت کننده ی کره ای قرار گرفت و کنار امتیاز این دو نفر حروف "DT" نوشته شده است. اگر ممکن است مفهوم این دو حرف را توضیح بدهید. آیا قرعه کشی کرده اند؟  متشکرم.


روز معلم شما هم مبارک ؛)


همانطور که در کتابهای قانون نوشته شده . اگر تیراندازانی در جمع 10 و X  برابر بودند و در X  شماری هم مساوی شدند به صورت رندم  رده بندی می شوند. معنای دقیق  "DT" رو نمی دونم . اما پرسیدم و به محض دریافت جواب توضیحات کامل تری براتون می نویسم 

گزارش مسابقات دزفول - با تاخیر


گزارش یکی از سرداوران مسابقه - آقای رازقی 


دانلود کنید

بازآموزی بعدی

 

 

 

ظرف سه ماه آینده دوره های بازآموزی داوران شروع خواهد شد و تمامی داورانی 

 که تاریخ کارت آنان سال ۱۳۸۸ و قبل از آن  است می بایست در آن دوره ها شرکت نمایند در غیر اینصورت کارت داوری آنان باطل خواهد شد....

اطلاعیه کمیته داوران

این فدراسیون در نظر دارد یک دوره سمینار داوری ارتقاء سطح 3 به 2 و استاژ بصورت همزمان برگزار نماید. لذا خواهشمند است تا تاریخ 18/2/90 داوران فعال درجه 3 به منظور شرکت در سمینار ارتقاء سطح به شرط دارا بودن شرایط ارتقاء و همچنین سایر داوران به منظور به روزرسانی اطلاعات برای شرکت در استاژ مذکور ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است افراد ثبت نام شده برای شرکت در سمینار ارتقاء سطح توسط کمیته داوران ارزیابی شده و فقط نفرات مورد تایید، مجاز به شرکت در این دوره می باشند.

تلفن جهت هماهنگی : 88303133 - خانم زارع

  
 
داوران عزیزی که قصد داوری در ۶ ماه آینده در هر مسابقه استانی یا کشوری را دارند برای این سمینار ثبت نام نمایند در غیر این صورت تا استاژ بعدی مجاز به شرکت در مسابقات به عنوان داور نخواهند بود