وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب سوالات مطرح شده - 19-

سوال:سلام
اگر اشتباه نکنم (همان طور که خودتان فرمودید!)چنانچه تیری در وضعیت Pass through باشد ولی هیچ سوراخی روی فیس توسط داور پیدا نشده باشد، در اینصورت هیچ امتیازی به تیرانداز تعلق نمی گیره!
پس سوال این است که چرا در بانسر حداقل امتیاز سوراخی که کمترین امتیاز را دارد و علامت زده شده به تیرانداز تعلق می گیرد؟ می شود که مثل همیشه لطف کنید و پاسخ بدهید، استاد! سال نو هم مبارک (هرچند فکر کنم این دفعه ی هزارم است که دارم این را می گم!)
  

 

اول اینکه سال نو شما هم مبارک باشه و امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشید .  

 

در مورد سوالی که رسیدی اصلا اینگونه نیست : من قوانین رو با شماره هاشون می نویسم :( از کتابهای ویرایش جدید-2012 - کتاب 3 تارگت) 

 

.14.2.6 تیرهایی که امتیاز دارند :

14.2.6.1اگر تیر به سیبل بخورد و برگردد و یا روی فیس آویزان شود امتیاز دارد  ،در حالت برگشتن تیر ، امتیاز سوراخی که روی فیس ایجاد می شده و بدون علامت است محاسبه می شود، به شرط آنکه که تمام سوراخهای دیگر از قبل علامت خورده باشند تا سوراخ علامت نخورده قابل شناسایی باشد، و در حالت آویزان شدن تیر قسمتی که تیر از آن ناحیه آویزان شده است منطقه امتیاز تیر محسوب می گردد .   

 

14.2.7 اگر تیری در زمین تیراندازی و یا پشت سیبل ها پیدا شود ، که به دلیل افتادن تیر و یا رد شدن تیر از سیبل باشد، باید به داور اطلاع داده شود. اگر بعد از این اتفاقات بیشتر از یک سوراخ علامت نزده روی فیس باشد ، امتیاز سوراخی که در امتیاز کمتر است حساب می شود .  

 ÷××÷÷÷ و در نهایت در هردو شرایط اگر تیری در زمین پیدا شود ولی سوراخی روی فیس پیدا نشود بنابراین امتیازی وجود نخواهد داشت......در هر صورت اگر سوراخی روی سیبل پیدا نشود هیچ امتیازی وجود نخواهد داشت

نظرات 3 + ارسال نظر
آرچر یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام
پس چرا در سوال مربوط به سه تیرانداز که تیرهایشان بانسر شده بود و من پرسیدم اگر سوراخ علامت نزده ای روی فیس پیدا نشه، چی؟
بعد شما فرمودید که کمترین امتیاز فیس تعلق می گیرد؟!! این ها با هم تناقض دارد؟ شما نوشتید که در این حالت هیچ امتیازی تعلق نمی گیرد!

سلام دوست عزیزم . فکر کنم که شما یا من دچار سوء تفاهم شدیم . در هر حالتی اگر سوراخی نباشه امتیازی نیست .

سایت جامع تیراندازی با کمان سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.hamedanarchery.com

سال نو رو به همتون تبریک میگم امیدوارم سال جدید یه سال خیلی خوب باشه واسه همگی و به همه آروزهای قشنگتون برسین
lمهدی اسکندری

آرچر چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

والا چه عرض کنم؟ احتمالا من دچار سوء تفاهم شدم ولی به جواب سوال 3 یک نگاهی بیندازید. هنوز نوشته اید که کمترین امتیاز به هر سه تیرانداز تعلق می گیره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد