وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب سوال مطرح شده - 16- 2


اگر دو تیراندازی در وسط مسابقه بفهمن که جابجا ایستادن و بعد یکی از اونها اصرار داشته باشه که برگرده سرجاش چه اتفاقی می افته ؟


ببخشید . باید کمی با تمرکز جواب رو می نوشتم :

در این حالت برای اینکه مسابقه شروع شده و تمام سیستم های ثبت امتیاز و برگه ها روی نحوه ایستادن آنها ثبت شده . بنابراین باید سرجاهای خود بایستند . چون هر دوی آنها اشتباه ایستادند نمی توان به خاطر اعتراض یکنفر جای یکی دیگر رو هم عوض کرد . این مساله فقط با جابجا کردن اسم آنها به راحتی حل می شود . 

اما متاسفانه چون در خیلی  از موارد تیرانداز ها بحث های غیرمنطقی خود را ادامه می دهند . در صورت ادامه داشتن این بحث من اینگونه عمل می کنم  : تیرانداز شاکی درصورت تمایل برای جابجایی در صورتی جابجا خواهد شد که تمام امتیازهای ثبت شده او تا آن اند میس می شود . چون اشتباهی روی یک سیبل دیگر تیراندایز کرده است !!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
آرچر شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ق.ظ

سلام
امیدوارم موفق باشید! در وب تخصصی تیر و کمان به تازگی یک نظر سنجی قرار داده ام و می خواهم ببینم که آیا تیراندازان با دیدن جواب سوال هایی که شما هر هفته در وبلاگ داوری مطرح کرده و پاسخ می دهید، نسبت به رای داور قانع می شوند یا نه؟ البته هنوز عده ی زیادی در نظر سنجی شرکت نکرده اند ولی من خودم فقط یک رای دادم و گفتم که نظری ندارم چون بالاخره داور باید همیشه بی طرف باشه! با این حال آرای داوری در این مواقع برای من کاملا قانع کننده است! شاید برای نتیجه گیری خیلی خیلی زود باشه، ولی به نظر می رسه فعلا و با توجه به نتایج، من نتونستم عملکرد داور را در مطالبم درست توجیه کنم! شاید هم تیراندازان نمی خواهند توجیه بشوند! در هر صورت باید دید که نتایج این نظر سنجی به کجا می کشه!
متشکرم

اسماعیل ملا محمدی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

با حمد خدا وسلام ، به نظرم بهترین راه اطلاع به داور است و تمام کردن آن راند

با تشکر

فاطمه متقی کاشانی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://http:/judges-committee.blogsky.com

باسلام هر چند که نظر تیراندازان محترم هست ولی داور باید اون راند را با همان ایستایی به اتمام برساند واگر راند دومی هست اون موقع میتواند جابجا کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد