وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

جواب پرسش -3-

در سوال قبل مطرح شده بود ۳ تیرBouncer شده وجود داشته و روی سیبل فقط 1 سوراخ بود.  


.....حالا اگر این اتفاق افتاد در حالی که روی فیس دو تا سوراخ علامت نزده بود، چه اتفاقی می افتد ؟ اگر سیستم امتیاز دهی همچنان یک نمره به سه تیرانداز باشه، آیا امتیاز بیشتر به تیراندازان تعلق می گیره یا امتیاز کمتر؟ و همینطور  


اگر در همین مورد فیس را بررسی کردیم و هیچ سوراخ علامت نزده ای نبود، آنوقت سیستم امتیاز دهی چطوری می شه؟ آیا کمترین امتیاز در فیس به هر سه تیرانداز تعلق می گیره یا نه؟ 
 



×××با تشکر از همه دوستانی که پرسش رو جواب دادند ، جواب اصلی در ادامه مطلب


در مورد قسمت اول به دلیل اینکه یک تیر بیشتر بانسر شده . بنابراین با توجه به اینکه باید به نفع تیراندازان رای داد ( البته تا جایی که قوانین اجازه می دهند ) به هر سه تیرانداز بالاترین امتیاز را می دهیم   در کل به خاطر داشته باشید زمانی که تعداد بانسر ها بیشتر از تعداد سوراخها باشد ... تاکید می کنم که فقط در بانسر اینگونه است . چون تیری که بوسیله سیبل نگه نداشته شده باشد ، مسلما پای سیبل نمی افتد - .. به تیرها بیشترین امتیاز را می دهید . اما اگر تعداد سوراخها بیشتر از بانسر ها باشد به همه کمترین امتیاز را می دهیم . 



اما در مورد قسمت دوم : همانطور که در بالا اشاره کردم ، مورد بانسر با بقیه موارد کمی متفاوت است . بنابراین برای این تیرها کمترین امتیاز روی فیس را در نظر می گیریم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد