وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان
وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

وبلاگ تخصصی داوران تیراندازی با کمان

جمهوری اسلامی ایران

سلام


با عرض سلام خدمت همه خانواده بزرگ تیراندازی با کمان ایران ، خصوصا خدمت داوران عزیز که برای این ورزش تلاشی ارزشمند دارند و با قضاوت خود در زمین موجب برگزاری مسابقات در محیطی امن و آرام همچنن باعث ارتقاء روزافزون اینمی گردند .

با توجه به امر مهم به روز رسانی اطلاعات و دور بودن مسافتها، بهترین روش برای اطلاع رسانی دنیای مجازی می باشد و به همین دلیل تصمیم به ایجاد وبلاگ اختصاصی برای این کمیته گرفته شد تا بتوان اطلاعات لازم را در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار داد . 

امید است با همکاری شما دوستان گرامی و حمایتهای فدراسیون ، این کمیته شاهد پیشرفتهای چشمگیری باشد 

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

در یکی از مسابقات دیدم که یه تیرانداز بعد از زدن کوالی هنگامی که داشتن امتیازارو جمع میکردن میگفت که اند 4 رو 23 نزده و اشتباه شده و اعتراض کرد

خوشحال میشم بدونم که نظر داور در این باره چیه؟؟؟؟؟؟

ashahriyari چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

ba arz salam khedmate khanome rasooli.babat dorost kardan veblag tashakor mikonm va omidvaram in amar baes pishraft da ame davari dar kole keshvar gardd.

یاسر کماندار چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام خسته نباشید امیدوارم که کوفق باشید

s.z.hossein چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید .
امیدوارم با به روز شدن و یادآوری اطلاعات برای داوران ، کمکی در برگزاری بهتر مسابقات باشد و تیراندازان راضی تر از زمین خارج شوند و خاطره خوبی برایشان باقی بماند .
با تشکر و آرزوی سلامتی و موفقیت شما

آرچری چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.
سوال من ربطی به داوری نداره...ولی ممنون میشم جواب بدین.

ملاک کمیته فنی برای انتخاب نفرات برتر توی مسابقات داخل سالن چیه؟یعنی وقتی کسی نه امتیاز خوبی داره،نه رنکینگ بالایی،نه استیل خوبی،نه سابقه ی درخشانی به چه دلیل انتخاب میشه؟

آدمین چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

آرچری عزیز همون طور که گفتی سوالی که مطرح کردی ربطی به این وبلاگ نداره . اینجا فقط سوالای مربوط به داوری جواب داده می شه . اما درنهایت امر کلا سوالت ایراد داره و منطقی نیست . هیچ کدوم از افراد انتخابی در این شرایطی که شما گفتید نیستند .

کاشانی نیا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام
من یک وبلاک راه اندازی کردم که عمده ی مطالبش در مورد تیراندازی است. یک تست داوری 2011 از سایت ورد آرچری دانلود کردم و سوال اول تست را ترجمه و دنبال جواب هایش هستم....ولی خیلی سخته و چشام داره درمی آید!!! و تا حالا فقط از 14 سوال 6 تا رو جواب دادم که نمی دونم درسته یا نه؟ اگر تمام شد و نتوانستم جواب همه ی سوالات را پیدا کنم می توانم روی کمک شما و رئیس محترم کمیته داوران حساب کنم یا نه؟
در ضمن باید بگم که من بی اجازه ی شما وبلاکتون را لینک کردم ! اگر مشکلی دارید حذفش کنم. ببخشید!!! موفق باشید. می شه ایمیل بزنید!!!

محمد.م... چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

موفق باشید

اگه برای وبلاگتون ظاهر گرافیکی خواستید من براتون میسازم
به سلامتی همه تیراندازااا

علیرضا مالکی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

با سلام .از اطلاعات خوبتون ممنونم. مرسی

آدینه چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

با سلام خدمت خانم غزاله رسولی و با تشکر از زحمات مفید شما
وبلاگ دز آرچری از شما تشکر کرده و با اجازه شما مطالب شما را در وبلاگ خود منعکس می کند . امیدوارم این کار خوب شما ادامه داشته باشد .

محمد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام

1-سایت ما محلی برای معرفی سایت و وبلاگ شما
2-نمایش محصولات و خدمات شما
3-ابتدا فرم تبت نام سایت را پرکنید

ورزشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد